Hoe maak je goede indruk op een mooi meisje door alleen iets te zeggen?

Indruk maken

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (4)

Door geld en kadootjes te geven
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Iets liefs zeggen bijvoorbeeld je hebt mooi haar of je haren zitten mooi ben je naar de kapper geweest of je zijn echt leuk wees aardig lief en jezelf natuurlijk
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Oké thanks
Zoals kiki al zei, geef haar een compliment. Maar blijf chill. Niet erbij gaan kwijlen :P
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
het ligt eraan wat voor meisje het is als het een rustig meisje of een onzeker meisje is, maak je vaak al indruk met gewoon een lief complimentje en gewoon gezellig te praten en haar te laten merken dat je haar wel ziet zitten ik weet niet hoe je indruk kan maken op populaire types omdat ik dat niet ben.
ik hoop dat ik je hiermee een beetje heb geholpen