Wat is iets dat je altijd al hebt willen doen?

Natuurwetten, logica en rationaliteit zijn, voor de dromers onder ons, uitgeschakeld voor deze vraag.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig
1.4K

Antwoorden (17)

ik wil dus heel graag vliegen.
en dan bedoel ik als een vogel.
ik droomde vroeger wel eens als ik heel hard mijn armen op en neer deed dat ik dan kon vliegen, en vloog ook echt.
maar die dromen zijn bedrog :D maar dat is het liefste dat ik wil.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dan vlieg ik graag een stukje met je mee :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
gezelli
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
dit had ik ook. nu ik ouder ben niet meer.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
nee ik ook niet meer in mijn dromen. maar het lijkt mij nog steeds wel wat.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Volgens mij is dat een veel voorkomend soort droom voor mensen. Ik had ze vroeger ook regelmatig. Fantastische dromen waren dat. Werkte het bij jou ook zo dat je vaak met heel veel moeite pas van de grond kwam? Volgens mij heb ik wel eens een analyse over dat soort dromen gelezen die ik aannemelijk vond, maar ben jammergenoeg vergeten wat de analyse was. :( Zal wel iets zijn geweest over moeite hebben om van iets in je leven los te komen, waar je eigenlijk graag los van wilt komen... (ehhh, duh??? :) )
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
:) ja grootse opstijg moeilijkheden maar lukte na wat hectare wel.
Oké. Ik zal het maar eerlijk zeggen.
Dit:
Plaatje bij antwoord
14 jaar geleden
gelukkig zijn
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Met deze jongens op tournee.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nou, wat let je
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Weet je niet hoe ik eruit zie? Ik richt de Chippendales te gronde met mijn bierpens.
Eindeloos onder water kunnen blijven, zonder scuba-flessen en bijbehorende ademgeluiden. Een deel zijn van de oceaan, en luisteren naar de humpbacks, orka's en dolfijnen, aangepast aan het gewichtsloos zijn, en vrij zijn om overal naar toe te gaan waar ik maar heen wil - antartica, tropische koraaleilanden, zoeken naar Atlantis...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Leven... meer niet, alleen leven is al een verrukking... en dat heb ik altijd gewild, en het lukt me nog aardig ook... wat ben ik gelukkig...

Zonder dat ik wat wens waar ik ongelukkig van wordt... alles wat je wenst heb je dus nog niet en is derhalve een ongelukkig iets... alleen al door te wensen...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Emigreren....
Oof in een ver, hulpbehoevend, land vrijwillig gaan werken voor een lange periode...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Opleiding tot zelfstandig parachutespringer.

Ga ik ooit trouwens wel doen, maar moet dan eerst even sparen...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik zou soms terug in het verleden willen, en dan sommige beslissingen die ik gemaakt heb anders doen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een wereldreis maken...... En dan echt liftend en rondtrekkend de wereld over.....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik wil al heel lang de Mercedes G 500 CDI hebben...

Wellicht komt het er ooit nog van...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
In galop te paard over een grote vlakte (prairie of strand).
Vroeger probeerde ik in slaap te vallen met klopperdieklop als een mantra in mijn hoofd. Of met de melodie van 'Pour moi la vie va commencer' van Johnny Hallyday, want dat associeerde ik ook met hoefgetrappel en oneindigheid. Later een tijd lang paardrijlessen geprobeerd, maar ik blijf hartstikke bang voor die grote beesten ... Tsja
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Met honden praten, lijkt me zo geweldig!
En ook lucide dromen, dan kan je alles naar je hand zetten...ook al is het een droom, het blijft leuk :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Opleiding volgen tot maatschappelijk werkster, alleen met een huis (en dus hypotheek) lukt dit een beetje moeilijk qua geld voor die opleiding en daarbij komt ook nog eens dat ik 100% ben afgekeurd dus dat ik het waarschijnlijk ook niet red qua energie, maar dat is wel iets wat ik heeeel graag zou willen.....

En trouwen, maar mijn vriend wil niet, vindt ie niks toevoegen.... Jammer....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
maatschappelijk werkSTER
laat de maatschappelijk werkers het maar niet horen. ;-) +1
De tijd overmeesteren, dus terug gaan in de tijd, de tijd stil zetten, en dagen overslaan.
zoiets als de film ´click´.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Arts worden en mensen helpen in arme landen. Rondtrekkend, zodat ik veel culturen leer kennen en overal een klein of groot verschil kan maken.

Ik kan me alleen maar voorstellen hoeveel voldoening dat moet geven.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Vliegen, en magische krachten hebben.. de wereld bevriezen o.i.d. of zoals in charmed: orben (verdwijnen en op een ander plaats verschijnen met blauwe lichtjes om me heen) of dingen bewegen zonder ze aan te raken.