Hoe zet ik muziek en apps van iTunes over naar een andere iTunes op een andere computer?

Omdat de ene computer een volle schijf had, moest ik een andere iTunes aanmaken op een andere computer. ik heb bij beide hetzelfde account opgegeven. Maar het is me tot dusver niet gelukt om muziek en Apps van de ene naar de andere te brengen. Ook door hetgene wat er op de ene computer staat op mijn iPod te zetten, en dat te sinchroniseren met de iTunes van de andere computer, lukt niet. De nieuwe iTunes wist alles wat ik van de oude op mijn iPod had gezet. Ik had van te voren al nieuwe nummers op de nieuwe gezet. Kan iemand voor mij uitzoeken hoe dit toch kan lukken?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (3)

Alles op USB zetten. Er is Miss wel snellere manier, maar zo doe ik soms met kleinere dingen. Ben je wel lang bezig of je hebt USB met veel geheugen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je met een andere computer op het zelfde netwerk bent en allebij de computers zijn ingelogd via iTunes op dezelfde iTunes id dan kan je het via de gedeelde muziek bibliotheek overzetten. Als het niet lukt kan je altijd even op internet kijken en anders stuur je even een berichtje terug.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Thuisdeling.