Waarom geven op deze site altijd de zelfde mensen een antwoord op de vragen die er gesteld worden. Zitten zij soms de hele dag vragen te beantwoorden?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig
1.1K

Het beste antwoord

Door het puntensysteem zien sommige mensen deze site als een spel. Hun doel is om te 'winnen'. En dan moet je inderdaad heel veel vragen beantwoorden. Een nadeel hiervan kan zijn dat het niet meer om de kwaliteit van de antwoorden gaat, maar om de kwantiteit. En dat is jammer. Ook ik ben topgebruiker, maar ik beantwoord alleen de vragen die ik leuk, interessant of nuttig vind om te beantwoorden. Maar uiteraard is iedereen hier vrij in, dus als jij het ook leuk vind om de hele dag vragen te beantwoorden, mag je dat doen. Je antwoorden moeten wel binnen de richtlijnen blijven, want anders heb je kan dat ze verwijderd worden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (18)

Ik heb de applicatie open staan naast andere verslavingen. Voor anderen geldt misschien 't zelfde, behalve misschien 't woord 'verslavingen'.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het waarom weet ik niet, maar geef ook maar eens een antwoord wanneer je het uitkomt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hihihi, ik ben bang van wel!
Ikzelf heb deze site pas ontdekt, en ben nog erg enthousiast. Heb er in korte tijd ook al veel opgestoken en vind er leuke en intelligente mensen tussen, waar ik wat van kan opsteken.
Ik werk zelf zo'n 50 uur in de week en heb ook nog een sociaal leven. Maar 'savonds op de bank ff uitrustend, is het heerlijk om even met de laptop op schoot door vragen en antwoorden heen te gaan, en op die manier nog wijzer te worden ook...
Het valt mij ook op dat je steeds dezelfde mensen tegenkomt.
Maar ik merk evengoed dat deze mensen aardig weten waar ze het over hebben, dus so what?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1 voor het enthousiasme!
Als er vragen zijn om te beantwoorden: Dag & nacht. Maar als je klachten laat het even weten, dan gaan we gewoon door.
;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
En ik ben de Antwoordman.
Ik geef antwoord, nu en dan.
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
lol anders zou je je naam ook geen eer aandoen :D
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Moet je niet aan moeders tiet hangen Guidance?
AWM
14 jaar geleden
Iemand die alle antwoorden weet, heeft de vragen niet goed begrepen.
Ja ik ben verslaaft en nu
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Afkicken. Sluit je browser eens een half uur, en begin nu! ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
kan niet brrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
geintje
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
lol
Zitten: ja. De hele dag: nee. Misschien lijkt het zo, maar er vallen genoeg gaten tussen. Sommige antwoorden zijn snel gegeven. En er zijn vragen bij die prikkelen tot nadenken en het verwoorden van je antwoord. Daar neem je dan wat langer de tijd voor. Het is dus enigszins verslavend om van elkaar te lezen en ook te leren.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Precies, het is daarbij leerzaam.
Op het eerste deel van je vraag is het antwoord: 'ik weet het niet', en op het tweede deel van je vraag is het antwoord: "ja"
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dit is dus geen antwoord
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
"Van het zelfde niveau als je vraag"
Ja, er is zeker een harde kern. Zonder deze harde kern zou de site heel erg zzaaii worden!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, maar ik krijg er ook wel goed voor betaald natuurlijk.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je bent op je werk als je op GV zit? :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee: Zit je op GV als je moet werken?
;)
Erger nog, je gaat ze missen, als je even niets van hoor.
Dus ik denk dat velen, ook ik, als er even een moment ervoor is inloggen om te kijken hoe het ervoor staat. Ook om te kijken of je iemand daadwerkelijk kan helpen met een antwoord. Steekt geen kwaad in, lijkt me :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Precies +1
Door er een puntensysteem aan te koppelen worden veel GV gebruikers geprikkeld regelmatig de site te bezoeken en te antwoorden. Deze mensen geven over het algemeen ook erg goed en duidelijk antwoord op de vragen en zijn ook getraind in het zoeken naar de antwoorden via de diverse kanalen, dus het is in ieders belang dat ze blijven.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Tja, het is een levensdoel :)

Ik werk met de computer, de site staat de hele dag open, maar ik antwoord eigenlijk alleen maar op vragen waar ik iets mee kan.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
welkom bij de harde kern
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb het idee dat Xinix niet echt bestaat, maar een computerprogramma is die automatisch antwoordt op alle vragen. Hij zal dit waarschijnlijk ontkennen, maar hij is waarschijnlijk geprogrammeerd om dit te ontkennen.
De rest van de gv-ers komt best menselijk over. De een met iets minder sociaal leven dan de ander...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik geef zeker niet de hele dag antwoord maar ben meestal wel langer dan 60 minuten aaneen op gv.
dus rond een uur of 13:00 wandt dan gaat de computer aan. en savonds na het vervullen van al mijn taken en iedereen op bed ligt.
sommige mensen die bvb geen kinderen hebben of kinderen die uit huis zijn, of werkeloos zijn , willen toch nog het gevoel hebben dat ze nuttig zijn.
ze kunnen ook kiezen om het een of andere domme spelletje te spelen, of zich hier nuttig maken.

dankzij gv ben ik wel van mijn secondlife verslaving af zonder dat ik nu verslaafd ben aan gv :D kijk dat is een goeie.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wat GV betreft zit je in de ontkenning fase, en dat duid aan dat GV onthouding resulteert in een koude kalkoen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
oneens. ik ben net 4 dagen weg geweest en heb niet 1 keer aan gv egedacht. terwijl ik wel aan sl zou hebben gedacht.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat komt nog wel!
;-)
Sommige mensen gaan ervoor... Dus ook hier... Alles of niets... perfectiedrang... of gewoon verslaafd...

Ik weet het niet voor een ander, maar ik ben perfect, ik ga ervoor en ik ben verslaafd...

:-))
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hij staat de hele dag aan. Als ik even energie heb, dan kijk ik even rond voor wat leuke antwoorden te geven.