Eurovisie 1011 (zie beschrijving)

Ik heb een paar vragen over het eurovisie 2011.

1.Waarom mogen Duitsland, Italië, Spanje, Frankrijk en de Verenigde staten zomaar door naar de finale. Dat is toch vet oneerlijk? Vorig jaar was dat ook al het geval.

2. Wordt ''Je vecht nooit alleen'' wel of niet naar het engels vertaald?

3. Waarom mag Lena (de winnares van vorig jaar) zich weer gaan deel nemen aan het eurovisie?

Dit waren mijn vragen. Ik hoop dat ze snel beantwoord zullen worden.
Alvast bedankt.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (1)

1. Deze landen betalen het meest..
2. Alleen als ze een, echte, goede vertaling kunnen maken..
3. Is geen probleem; Johnny Logan heeft zelfs 2 keer gewonnen!