Mijn parkiet is stil en nog steeds(4)maanden niet handtam. Iemand tips?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (4)

Miss is hij dood?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Serieus: je moet em met 2 handen vastpakken zodat ie niet kan fladderen. Loop er dan mee eond, sus het beessie, kusjes ol zn koppie en er tegen praten. Als je dat n paar x doet is ie tam. Een vriend deed dat bij mijn parkiet. Ik dacht dat t jong gek was, maar parkiet was na 1x TAM!!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hij was pas ons ook 2 maanden stil, floot ie in het begin wel? Kan kloppen die van ons ook na 4 à 5 maanden stil
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Koop trosgierst en laat hem aan je hand wennen. Laat hem eerst van het trosgierst eten en zet je vinger voor het trosgierst als je geluk hebt zit hij na een paar dagen op je hand