Iemand nog een leuk idee voor een eindexamenstunt??

Ze zitten er al een tijdje op, maar ik zoek toch inspiratie -> als er een goed idee tussen zit voer ik hem (met anderen) uit!

Basisprincipe van een eindexamenstunt:
-Simpel
-Goedkoop
-Volledig ontregelend

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig
3.1K

Het beste antwoord

Je hebt een berg oud papier nodig. Op een avond gooi je dan de hele lerarenkamer vol met papier (oude kranten, oude telefoonboeken). Als je daarna nog tijd en zin hebt, ga je verder met de lokalen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Kleine ballonnetjes vullen met die vloeistof die licht geven in het donker... breeklichtjes heten die... Dus op de avond doet iemand het licht uit in de zaal en dan neemt iedereen zo´n ballonnetje ergens vandaan en gooit dat ergens tegen, en dan laat dat een lichtgevende vlek achter...

dit bedenk ik nu spontaan en is origineel en simpel en goedkoop en volledig ontregelend...

Maar wel meehelpen schoonmaken de volgende dag...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Vooral doen, dat spul is zo giftig als de pest?? jij bent ook bezig met een revolutie? de mensheid onbewust dan wel niet bewust omzeep helpen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik geloof je niet, dat het zo giftig is... bronnen?
-De school innemen, en alle examenleerlingen uitrusten met waterpistolen.
-Alle leerlingen krijgen gewoon les(eventueel met een aangepast lesrooster, waardoor ze extra lang zitten) en de examenleerlingen gaan feesten door de gang.
- Als alle leerlingen al lang weten dat en waneer er een examenstunt komt: Niets doen. Alle ramen etc. afplaken, en nog wat andere dingen waardoor bij de overige leerlingen de vraag toeneemt: wat gaat er gebeuren. En dan met de examenleerlingen ergens anders iets leuks gaan doen.

Of iets een leuke stunt is hangt af van de school/de leerlingen en de traditie/verwachtingen op de school.
Maar eigenlijk is alles leuk als het onverwacht is.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
pak de hele school in met wc-papier!

(je kan proberen om een sponsor te vinden...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Sorry, wilde +1 geven, maar klikte verkeerd...
Je vind het misschien 3 x niks, maar wij hebben ons allemaal als kleuters verkleed, inclusief strandschepjes en op de step naar school, en de meest exotische haarfrutsels die moeders hun kleintjes maar kunnen aandoen, en de jongens (bijna) allemaal in rare korte broekjes. (Ik had met ijzerdraad wijd-uitstaande vlechten, zoals Pippi Langkous, met enorme strikken erin).We zaten op een hele strenge school (spijkerbroeken waren verboden, alleen "rib-broeken mochten), we hebben kilo's snoep uitgedeeld in alle klassen, en we hebben mega-lol gehad, vooral omdat we ons in de klas ook als kleuters hebben gedragen, met om de haverklap 2 vingers opsteken om naar de wc. te mogen. Vooral de wat "serieuzere" klasgenoten waren daardoor al zo lachwekkend, dat het behoorlijk ontregelend werkte.......
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
goh dat er nog zo'n strenge scholen bestaan... dat wist ik niet...
of is dat juist de nieuwe tendens?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
bestaan gelukkig niet meer, maar mijn eindexamenstunt is al wel zo'n
-tig jaartjes geleden......
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
late reaktie - moest naar m'n werk....
we vonden het bijna allemaal gewoon een té gek idee, en de twee die bang waren op te vallen, en zich niet verkleed hadden, waren nog nóóít zó opgevallen als op die dag.....ze hadden spijt als hun beatle-coup-haren op hun hoofd (waren toevallig allebei jongens, en de andere jongens hadden die dag allemaal een keurige scheiding en naar achter gekamt haar, wat in de 70ger jaren dus écht niet kon.....)
Nodig Geert Wilders, Rita Verdonk en Andre Rouvoet tegelijkertijd uit en deel eieren en tomaten uit onder het publiek.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Op school overnachten, met bijvoorbeeld tenten, slaapzakken in de gang, slaapzakken op het dak! Bij ons op school hadden ze tentjes op het gymveld gezet. Verder moet ik nog even inspiratie opdoen.. ikzal er over nadenken ; )