Hoe kan je je altijd leuk kleden zonder dat je veel kleding hebt.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (3)

Als je kleding aanschaft, let er dan op dat het goed te combineren is.
Ik heb bv een paar effen shirtjes met lange mouwen, waarover ik dan shirtjes met korte mouwen draag, op die manier kan ik die leuke zomer shirts in de winter ook dragen.

Ook met een sjaaltje of leuke kettingen kan je een simpel shirt al 'opleuken' wees creatief. rijg eens een sjaaltje door je broek ipv een riem.
Ben je zelf handig kan je van een saai tshirt iets leuk maken door er met kraaltjes wat op te borduren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zorg voor een goede basisset. neutraal dus, geen kleuren die volgend jaar uit zijn.
Zoek uit welke kleuren je goed staan, en beperk je zoveel mogelijk tot die kleuren, zodat ze makkelijk te combineren zijn. Jasje of bloes kan gedragen worden bij rokje of broek.
Leg je toe op de details, sjaaltje ketting, speld, riem.(ook leuke cadeautjes als je jarig bent)
anneliez
13 jaar geleden
Zorg dat je een goede basis garderobe hebt. Een aantal goede basisstukken zoals broeken,rokken, shirts en jasjes in een neutrale kleur helpen je bij het maken van mooie combinaties.
Begin je met en basisgarderobe kies dan voor 2 basiskleuren. Met marineblauw en zwart kan je al veel kanten op. Hierbij kun je modieuze accessoires en kleding van allerlei kleuren , materialen en dessins dragen.
Zo kun je er met een relatief kleine garderobe toch elke keer weer anders eruit zien.

Zorg dat je in setjes denkt. Bij iedere aankoop denk je waar je het mee kunt combineren en hoe je het wilt dragen. Eén little black dress bijv. zorgt al voor vele mogelijkheden; Met een shirt eronder, een colbertje/blazer erover, een blouse erover, een sjaal om je hals of schouders gedrappeerd, een opvallende ceintuur, een lange ketting, een corsage, een wijde trui,
een legging eronder of strakke jeans enz.
Kijk hier eens;

http://www.ladress.com/en/looks/178