Als je je haren stijlt, moet je dan een créme of iets op je haar doen? Of kan het op gewoon drooghaar?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (5)

Kan op droog haar, maar Dan beschadig je je haar. Het beste is om een Heat Protecting spray of serum te gebruiken vóór het steilen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een bescherming voor je haar is wel beter!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het kan wel op droog haar.. Maar om je haar mooi te houden is het verstandig dat je wel een creme in je haar smeert..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het kan wel op gewoon droog haar, maar echt verstandig is het niet.
Bij drogisten kun je vragen naar een Heat Protecting spray, dit brengt een laagje over je haar aan wat er voor zorgt dat je haar niet beschadigt. Maar alsnog blijft het niet goed voor je haar dus moet je het niet te vaak doen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je haar moet sowieso droog zijn voordat je er met de stijltang aankomt. Alle genoemde serums en sprays moeten al voor het drogen van het haar worden aangebracht.