Hoe kan je op je Ipod touch een hele film zetten,? GEEN kleine videos"!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (4)

Download het programma videora, daar kan je films mee omzetten
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Thepiratebay
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Download op de comp utorrent , of youtorrent . In ieder eval zo iets en dab moet je het bestand converterenn naar iTunes --> synchroniseren en hij zal er wsk op staan. Iemand in me klas zat daardoor gister Surfs'Up te kijken dus hetbmoet werken. Misschien verschillende versies van u/youtorrent uitproberen maar succes.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Uuhm ja je moetbin ieder geval bij itunes bij videos zetten denk ik als je het converteerd(vraagt ie vanzelf) word hwt bestand onder de 1g maar ik zal t even oopzoeken die site
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik weet het de site is btjunkie.org en de torrent is op utorrent.com iemand twitterde t net succes
Op bijv usenet kun je kant en klare geconverteerde films downloaden.