mijn kat is bevallen op mijn schoot van 3 kittens. Na het eerste zette ik haar op zij, met haar kleintje op een handdoek te halen. Ze kwam terug.

ze kwam terug op mijn schoot en kreeg no 2 kittens. Ze was een super mama! Normaal verstoppen katten hun kittens. Waarom wil mijn poes bij mij zijn op dat moment?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
2.1K

Het beste antwoord

Wauw, wat een bijzondere band hebben jij en je poes. Dat ze zomaar haar kittens aan je toevertrouwd!! Geweldig symbool van vertrouwen. Wees voortaan maar extra lief voor haar.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bedankt voor deze mooie woorden. Zij is heel lief voor mij, dus wij zijn ook altijd heel lief voor haar. Ze is een deel van on gezinnetje

Andere antwoorden (5)

Omdat ze vertrouwd is bij jou
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een poes is heel erg voorzichtig met haar kittens, het feit dat ze haar kittens bij jou wil zijn bij haar bevalling is een teken van trouw en vertrouwen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heel bijzonder, je poes houdt veel van je, ik had vroeger een poes die wierp haar nestje in mijn bed helemaal geweldig! Ik heb nu een kat die zat me te roepen toen ze moest bevallen toen zijn we samen naar haar kraambed gegaan, krijg er nog kippenvel van....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Di heb ik inderdaad nog nooit gehoord, meestal zonderen poezen zich af op het moment van bevalling. Dat ze dit niet heeft gedaan betekent dat ze zich erg veilig en gerust voelt bij jou.
Supermooi moment om nooit te vergeten!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
mijn kat deed dat ook altijd ze heeft 13 nestjes kittens gehad ik had ook altijd het idee dat ze gewoon wachtte tot ik thuis kwam het is wel heel bijzonder mijn kat is inmiddels bijna 18 jaar en is nog altijd heel graag bij me