stel je wel is een vraag zomaar om te kijken hoe andere reageren?

of stel je echt alleen een vraag als je iets weten wil

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je kunt ook nog een vraag stellen als je wilt weten hoe anderen reageren. Twee vliegen in één klap!

Het beste antwoord

Is een vraag stellen om meningen van verschillende mensen te weten hetzelfde als kijken hoe anderen reageren?
Ik stel vragen omdat ik wil weten wat anderen vinden, dus wil ik echt iets weten.
Verder stel ik vragen voor tips en voor weetjes.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

ik stel vragen over dingen die ik echt wil weten, en niet om te kijken wat mensen zullen antwoorden.
als je nioeuwschierig bent naar een mening is dat ook nog steeds omdat je iets wil weten.
mijn mening in deze is dus dat je altijd iets vraagt om iets te weten ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik persoonlijk niet, daar is GV ook niet voor bedoeld.
Helaas zie je steeds vaken vragen als: birkenstocks, hot or not etc.

Jammer...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
zo als deze vraag dus
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik stel puur en alleen vragen als ik zelf iets wil weten wat Wiki me niet kan vertellen.