Omdat zilver goedkoper is
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Omdat het goud is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Omdat goud een vier letter woord is. Met zoals "rijk" of "geld".
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Omdat het een edelmetaal is en die kunnen niet of nauwelijks worden aangetast door andere stoffen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Omdat goud diep in de grond zit, en er veel aan te pas komt voordat het bruikbaar is.
Er zijn bijvoorbeeld omgerekend pas 2 olympische zwembaden vol met goud gedolven. dat is niet heel veel...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
schaarste en moeilijk te verkrijgen dus de prijs stijgt dus krijgt een hoger aanzien en wordt kostbaarder