Mijn gloednieuwe pc, die lagt. Hoe?

Ik heb een i7 6gb ram nvidia 1g. Wanneer ik een zwaar spel op de hoogste resolutie speel, lagt ie.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (5)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee gewoin grafisch niet online ofzo
Probeer rechtermuisnkop op het spel eigenschappen en verlaag resolutie
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als de reso. lager is is het niet mooi. een i7 hoort niet te laggen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Laatste drivers voor alle componenten installeren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Laatste moederbord/chipset + videokaart drivers geinstalleerd? Voeding sterk genoeg? Vsync uitgezet in nvidia drivers? Speel je online?