Hoe kom je aan oppas adressen als je wil oppassen als baantje?

Net vroeg ik wat een handig baantje voor rond 14/15 was. Ik kreeg een aantal mensen die zeiden oppassen. Nu wil ik weten hoe je dan aan adressen komt.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (3)

gewoon vragen aan mensen uit de buurt. of kleine neefjes en nichtjes! succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dat snap ik! misschien kun je een briefje ophangen in de supermarkt. of als je (vage) kennissen met kleine kinderen tegenkomt, heel veel interesse voor die kinderen tonen. deed ik ook, dan vragen ze je vanzelf een keer en voor je het weet mag je elke zaterdag!
In de supermarkten hangen vaak van die borden waar vacatures enz. opstaan. Daar staan ook soms mensen die vragen of je wilt oppassen. Dan kan je ze bellen!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Advertentieborden bij supermarkten, zet zelf een advertentie op Marktplaats, Speurders enz. Vraag aan je vader of hij een annonce wil plaatsen op het Intranet op zijn werk.