In een wereld waarin mensen steeds meer met zichzelf bezig zijn en steeds makkelijker aan een ander voorbijgaan.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1 Je had het niet beter kunnen verwoorden!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dank je :) Al is het erg spijtig om zo'n antwoord te moeten geven...

Andere antwoorden (6)

In een wereld waarin de mens de natuur probeert te bedwingen, en waarin geld het belangrijkst is geworden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
In het paradijs, de mensen hebben er een zooitje van gemaakt, mooi he de natuur als je er oog voor hebt, Hij God zag dat het gord was.

Toegevoegd op 14-06-2009 10:19:32
sorry, goed was
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
In een wereld waar we het zelf moeten maken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wij leven in een wereld van verwarring... Een en al verwarring...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
In een fijne wereld! Zolang het slechte nieuws de krant haalt en niet het goede ben ik tevreden. Het zou nog beter kunnen als ieder mens zorg zou dragen voor z`n woonomgeving en mensen om hem/haar heen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
In een gekkenhuis.