Wanneer word je sneller nat als het hard regent buiten? Is dat als je rent naar bestemming of in looptempo doorloopt?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (6)

Lopen.
Bron: mythbusters
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Sorry vraag verkeerd gelezen: ik bedoel dat je van rennen sneller nat wordt, maar hangt voor een groot deel af van de afstand.
Hoe harder je loopt hoe natter je word. Theorie is bewezen door de Mythbusters, zie Discovery
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
mythbusters zegt lopen, maar soortgelijke programma's hebben dat getest en kwamen op rennen uit:) bovendien ben je dan eerder op je bestemming en is het lekker warm:D
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Lopen duurt langer dus wordt je natter, maar wel meer op je hoofd. Als je rent ben je korter onderweg, maar wordt je natter van voren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Binnen blijven werkt nog het best...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb ooit bij brainiac gezien dat het niets uitmaakt. Als je rustig loopt ben je langer in de regen, terwijl je wanneer je rent juist meer regen opvangt..