Hoe concentreer ik me beter op m'n huiswerk?

Ik heb zo veel dingen aan m'n hoofd dat ik telkens af dwaal met mn gedachten als ik met m'n hw bezig ben

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
1.1K

Antwoorden (11)

Koptelefoon met muziek op.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kijk 2 minuten naar de klok.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In een kamer zitten zonder veel afleiding.
Eerst jezelf oppeppen: eerst een uurtje hw, pauze, nog een uurtje en ik ben er vanaf, en dan kan ik alles doen waar ik zin in heb
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Koptelefoon met muziek en zet alles wat je kan storen uit of zet het weg (ook mensen)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Op de grond gaan zitten.. Klinkt vreemd maar probeer het maar eens!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Probeer stoorzenders te vermijden bijv. Je broertje of zusje iets geven waar zee wel eventjes zoet mee zijn.....

Je kunt ze batuurlijk ook in de badkamer opsluiten met een overdosis make-up/deo
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In een kamer gaan zitten zonder pc/mac of elektronica en als je broertje/zusje binnen komt, gelijk weg sturen-(werkt echt) doe ik ook altijd
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Niet dit doen :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ten eerste doe je iPod / iPhone whatever alles wat elektronisch is uit (behalve rekenmachine)
Ten tweede leg een lekkere chocolade reep of iets anders voor je neus en dwing je zelf om pas een stukje te nemen als je een vak van je huiswerk van hebt.
Ten derde ga in een omgeving zitten waar nix je kan afleiden, dan heb ik het ook over kleine propjes of iets op de grond kan je afleiden! Dus zoek egt een hele saaie omgeving,
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ritalin!!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Op school blijven en et daar maken