Waarom is het zo moeilijk om een vraag terug te vinden?

Ik probeer te achterhalen wat eerdere vragen zijn over het negatieve duimpjes probleem, maar als je bij zoek duimpjes zet krijg je alle antwoorden door elkaar; niet alfabetisch noch chronisch gerangschikt. Kan dat niet beter?

Sorry, ik had chronologisch moeten schrijven i.p.v. chronisch.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig
Antoni
14 jaar geleden
Grappige taalfout: "chronisch" als je "chronologisch" bedoelt.
Antoni
14 jaar geleden
Er is vast een moderator of beheerder die hier iets over uit kan leggen. Ik wacht het antwoord af.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Inderdaad gaat zoeken met meerdere termen nu erg goed.
Mijn complimenten!

Het beste antwoord

Als je de e-mail notificatie aan laat staan en de vraag gaat volgen dan krijg je alle antwoorden via mail binnen.
Je mist dan wel alle reacties die er tussendoor gegeven zijn.
Er zijn ook vragen verwijderd die daarover gaan.
Die zijn dus nooit meer terug te vinden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ja dat is mij ook al opgevallen, op zijn minst chronologisch zou een goed idee zijn.

Je kunt overigens misschien beter google gebruikend, gewoon als zoekmethode:

site:goeievraag.nl zoekterm

Dat werkt net iets beter, maar ook niet helemaal ideaal.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Antoni
14 jaar geleden
Dat is toch een aanfluiting voor deze website, als we Google moeten gebruiken om iets op deze site terug te zoeken, nog afgezien van het feit dat Google en Ilse concurrenten zijn!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Daar heb je gelijk in Antoni, maar gezien het enorme (en dan bedoel ik echt enorme) aantal dubbele, of drie-, vier-, vijfdubbele vragen moet ik toch vermoeden dat het niet allemaal luiheid is van het zal wel niet eerder gesteld zijn. Het is bepaald niet gemakkelijk om vragen terug te vinden, ik kan zelfs maar heel moeilijk vragen terug vinden waarvan ik weet dat ze bestaan.
Is inderdaad verwarrend.
Binnenkort hebben we een vergadering en dit punt staat al op de agenda.

Hopelijk kan ik je daar binnenkort antwoord op geven.