Kun je met de ziekte van lyme uitvalverschijnselen in je benen krijgen ??

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (2)

Ja dat kan zeker.

Kans is alleen dat de artsen in Nederland eerst echt alles onderzoeken voordat ze misschien eventueel eens aan Lyme denken.

Als je echt vermoed Lyme te hebben en ze sturen je in Nederland van het kastje naar de muur, zie dan naar een arts in Duitsland te komen, daar nemen ze Lyme echt heel serieus.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Jazeker, de waslijst aan klachten die je kan krijgen is helaas ellenlang. Net als dat de tocht langs artsen ellenlang is.....Ik spreek helaas uit ervaring. Oververmoeidheid, spierpijn, spieruitval, krampen etc etc. Kijk eens op onderstaande sites om je in te lezen. Lyme wordt in NL slecht herkend, slecht gediagnosticeert en slecht behandeld!