Hoe kan ik er 100 % zeker van zijn dat mijn geld DAAR komt?

Ik ben rtl4 aan het kijken een show voor stichting AAP..
ik wil graag doneren..hoe kan ik er zeker van zijn dat mijn geld ook daadwerkelijk naar dat doel gaat en niet ergens verdwijnt?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig
1K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hahahah ik heb al 2x goedevraag..maar nog GEEN antwoord ??? hahaha
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Die punten kan ik nog geven, en dat test ik regelmatig. :-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Omdat het een goeie vraag is en het goede antwoord al gegeven is. Sympathiek doel trouwens, weet zeker dat het op de goeie plek terecht komt.

Het beste antwoord

Aan de stichting AAP is het CBF-Keurmerk toegekend toegekend.
Je kunt er dus vanuit gaan dat je geld goed terecht komt.

Mocht je nog twijfels hebben, neem dan even contact op met het Centraal Bureau Fondsenwerving.

Succes, en laat je niet weerhouden te doneren!

Toegevoegd op 13-06-2009 22:38:51
+1.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Je kan gewoon rechtstreeks naar AAP doneren:
http://aap.nl/word-donateur.html
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Breng het er zelf heen, dan komt de aap uit de mouw...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hahahaha
Ik ben in het algemeen tegen dierenbescherming, maar dat terzijde; kan je niet iets anders bedenken dan stichting AAP?
Toen ik klein was had ik samen met mijn zus in een best lange tijd iets van 75 gulden verzalemd voor stichting AAP. Toen ze na meerdere brieven (jaja, toen schreef je nog brieven) nog steeds niet gereageerd hadden op de twee schattige kindertjes hebben we het maar opgedeeld. Op zich niet verkeerd, maar ik vind de instelling van zo'n instelling dan niet echt top.

Maar als je echt dat wilt dat het geld aankomt moet je idd gewoon direct donor worden op hun site, iets wat wij toen nog niet konden :(
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
tegen dierenbescherming???
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
http://www.goeievraag.nl/vraag/dierenbescherming-gelijk-kindermoord.7024
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
nogmaals: tegen dierenbescherming???
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
tsja..wat een onzin zeg
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een andere mening is niet meteen onzin. Ik ben het niet eens met je keuze om geld aan dierenbescherming te doneren, maar dat betekent niet dat ik geen antwoord op je vraag kan geven.
Tja.. dat blijft lastig bij stichtingen... Ik weet uit betrouwbare bronnen namelijk dat de gemiddeld bestuurder van een stichting toch al heel snel tegen de Balkenende norm zit qua salaris.. en dan vraag ik me toch af voor welk goed doel die beste mannen daar zitten. Maarja.. het is nog steeds de enige goede optie om ergens iets gedaan te krijgen dus dat stukje verlies zal je voor lief moeten nemen. Een groot deel van de giften worden wel degelijk goed besteed bij de goedgekeurde goede doelen.

Wat je dus niet moet doen om goede doelen te ondersteunen: Meedoen met de postcode loterij.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je kunt het nooit zeker weten. Er blijft altijd wel wat aan de strijkstok hangen.
Er is een website die goede doelen een keurmerk geeft.
Onderstaande de link voor stichting Aap, wat mij opvalt is dat ze over 2005 nog wel gegevens hebben aangeleverd over financien ed maar later niet meer.

http://www.independer.nl/goededoelen/goeddoelinformatie.aspx?type=da&ID=155

Als je echt geld aan een goed doel wilt geven en in de gaten houden wat ze er mee doen, zou je het beste naar een plaatselijk asiel kunnen gaan en daar donaties doen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Antoni
14 jaar geleden
Interessante website! Compliment!
van elke loterij of aktie die door tv zenders als RTL wordt uitgezonden gaat méér dan de helft naar de omroep om hun kosten te dekken.
Stel de vraag maar een rechtstreeks bij organisaties als bv de Postcodeloterij; zij zullen je dit bevestigen, en dat is het meest schaamteloze van dit soort organisaties, ze doen willens en wetens mee aan de zakkenvullerij van de commerciële omroepen en zetten hun ideële doelstellingen op het tweede plan.