Ik vind de weervrouwen leuker !
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Volkomen overbodig!

Zie namelijk de volgende vraag die ik laatst stelde:
http://www.goeievraag.nl/vraag/weerbericht-journaal-uitgebreid.12614
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
pelleboer was de beste
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
AWM
14 jaar geleden
Mijn reactie hieronder plaatste ik zonder dat ik de jouwe had gelezen!!!!
De weermannen van tegenwoordig weten niets van het weer, ze lezen tekst voor die een ander heeft geschreven.
Vroegah, ja toen was dat anders...
Plaatje bij antwoord
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik ben toevallig in de situatie dat ik de zoon van Jan Pelleboer goed ken:
Hij vertelde mij dat zelfs zijn vader 'in die tijd' al telefonisch bedreigd werd als hij er de dag ervoor volledig naast zat met zijn voorspelling dat het mooi weer zou worden.....Ook hij zat er wel eens naast. ( met het weer).
AWM
14 jaar geleden
Tja, de computermodellen zijn natuurlijk een hoop verbeterd de laatste 20 jaar. Maar bedreigen? Van de gekke en blijkbaar van alle tijden :(
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Da's niet helemaal waar ; de weermannen en vrouwen van nu zijn wel degelijkallemaal meteorologen. Alleen zijn ze te mediageniek en kunnen ze het niet meer wetenschappelijk brengen.
Ik vind piet paulusma een beetje eng..en hij heeft wel heel vaak dat mondriaan truitje aan 2 dagen nu al achter elkaar. En vaker daarvoor in eerder uitzendingen.
Weten jullie trouwens dat ze bij sbs subsidie krijgen voor het weer, omdat dhr PP. elke keer op een lokatie staan maken ze reclame voor dat event of de plaats waar hij staat.
Verder luister ik het liefst naar de gene die de hoogste tempratuur aangeeft ;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Doe mij maar de weervrouwen als ze het mis hebben heb je in ieder geval nog naar een leuke vrouw kunnen kijken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zie hier de mooiste weerman:
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zijn alleen maar commercieel bezig en lezen niks anders voor als dat ze opgedragen krijgen. Het is gewoon pure nep.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Er zitten een paar goede tussen, maar de rest vind ik overbodige beeldvulling...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik vind ze eerlijk gezegd een beetje te dik worden.. altijd staan ze voor het scherm en dan kan ik het niet zien. Pas als ze op zij stappen dan kan ik het pas goed zien.