Waar doe je het voor op G.V.?

Wat zoekt een deelnemer op G.V.?

Bevestiging van je kennis?
Leergierig naar meer kennis?
Laten zien wat je zelf weet?
Leuk vinden een ander af te zeiken?
Leuk vinden iemands taal te willen verbeteren?
De confrontatie aan willen gaan met anders denkenden?
Zoeken naar antwoorden?
Antwoorden willen geven?
Gewoon iemand willen helpen?
Of gewoon om de leuke contacten?

Waar doe je het voor?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig
1.3K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
je valt in herhaling ed ;-)
http://www.goeievraag.nl/vraag/belangrijkste-doel-mee.8657
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Helemaal waar naatje, vreemd het werd niet aangegeven met de vraagstelling, misschien te lang geleden?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
haha ach misschien krijg je nu meer antwoorden van andere mensen die je nog niet had, ik heb geen meld misbruik geklikt...omdat jij het bent... ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Maak me niet verlegen.

Het beste antwoord

In eerste instantie vind ik het leuk om kennis te delen. En te lezen welke ervaringen anderen hebben met bepaalde onderwerpen. Waar ik kan geef ik graag advies vanuit eigen ervaringen, en laat ik graag aan de ander over of hij/zij er iets mee kan en wil.

Inmiddels heb ik een 'huiskamergevoel' gekregen als ik inlog. Het is op een vreemde manier vertrouwd, 'bekenden' komen voorbij en voor mij is het zowel een positieve inspanning als ontspanning.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (15)

Ik ben vooral leergierig.
Vind het een leuke manier om zo wat bij te leren.
En ik weet nog niet zo heel veel, dus zing het hier nog wel een tijdje uit..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Daar had ik al zo'n idee van, gezien het aantal vragen die je deze week gesteld hebt. Is niet erg hoor! Ik had zelfs ook nog wat aan de antwoorden over dat binaire getal/37. ;-)
all of the above...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Leergierig van meer kennis. Maar ik wil ook andere mensen helpen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het doet wat met me..
Wat? Daar moet ik nog achter komen...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik wil andere mensen helpen door middel van het geven van antwoorden, ben zelf leergierig naar kennis, en wil een zo hoog mogelijk puntentotaal halen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik vind het leuker om vragen te beantwoorden dan te stellen. Ik vind het nog leuker om de discussiëren en te filosoferen over gegeven antwoorden.

Het beantwoorden van vragen zie ik soms een beetje als een quiz. Ik probeer namelijk een zo goed mogelijk antwoord te geven. Meestal zijn de vragen echter geen wetenschappelijke vragen maar verzoeken tot het geven van je mening.

Verder ben ik erg leergierig. Als iemand iets vraagt over (ik zeg maar wat:) de wijngaardslak, dan merk ik bij mezelf dat ik het heel leuk vind om op het internet informatie te zoeken over de wijngaardslak. Vaker lees ik nog meer dan nodig is voor het beantwoorden van de vraag.

Ten slotte, zoals je ziet: Vind ik het ook leuk om dit soort persoonlijke vragen te beantwoorden! :-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bevestiging van kennis: Nee (hoef ik niet bevestigd te zien)
Leergierig naar meer kennis: Ja (vooral korte feitjes)
Laten zien wat ik weet: Nee (die tijd heb ik achter me)
Ander afzeiken: Nee (daar zijn andere sites voor)
Taal verbeteren: Nee (heb je mijn schrijffouten wel eens gezien?)
Zoeken naar antwoorden: Ja (en dat werkt goed!)
Antwoorden geven: Ja (leuk om mensen te helpen)
Iemand helpen: Ja (ja, zie hier boven)
Leuke contacten: Ja (ja, soms leuke reacties)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Leuk verwoord..
Ik vind deze site vooral de titel heeft, GEVEN EN NEMEN.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Meerdere redenen. Ik ben een trivia man dus vind ik het erg leuk om onzinnige feitjes te leren en te verkondigen. Omdat ik geloof in het concept. Het kennis niveau te vergroten. Mijn kennis te bevestigen inderdaad. Deels ook om de taal.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Voor mij is het een leuke manier om internet op een andere manier te gebruiken. Ook over de gevonden informatie kan ik eenvoudige vragen stellen. Er is altijd wel iemand die er wat meer over weet of nuttige tips kan geven. Soms staan er vragen die mij op ideeën brengen en nieuwsgierig maken. Die wisselwerking kan leuk zijn.
Correcties kunnen zinvol zijn. Het maakt wel verschil hoe ze gegeven worden en wat er gecorrigeerd wordt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik hoop een leuke vrouw te ontmoeten
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Van alles en nog wat... Het is leuk om vragen te lezen en te beantwoorden, en ik probeer zo leuk mogelijke vragen te bedenken.. en je leert er heel veel van, bijvoorbeeld hoe je je eigen mening verwoord..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Misschien wel al die punten... Behalve dezen:
'Leuk vinden een ander af te zeiken?'
'Leuk vinden iemands taal te willen verbeteren?'
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als tijdverdrijf, om mijn eigen verrotte leven te kunnen vergeten. ;-)

Mensen helpen een antwoord op hun vragen te vinden. Beetje lol maken. Soms zelf antwoord krijgen op een vraag. Af en toe wat discussiëren, zolang het maar luchtig blijft. Zeker niet om te provoceren.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een antwoord met veel verleden.
vooral voor de lol en hopende een toegevoegde waarde te hebben.
jullie antwoorden natuurlijk maar vooral mijn goeie vragen. ;-)