Chocola kan voor een hond dodelijk zijn, zelfs in kleine hoeveelheden. Een hamster is geen hond maar ik zou t risico niet nemen. Het is hoe dan ook slecht
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Chocolade voor een dier is dodelijk dus ook voor een hamster. Maar het hangt er ook weer af de hoeveelheid en wat voor chocolade
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Chocola kan de wangzakken van een hamster verstoppen. Dit kan weer tot ontstekingen leiden waar een hamster uiteindelijk dood aan kan gaan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee, absoluut niet doen! Een hamster kan chocola absoluut niet goed verteren. Bovendien is het te vet en bevat het suiker, en daar zijn ze ook niet op gebouwd om te verteren.
Je hamster kan hier absoluut aan overlijden!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij honden en katten legt chocola de hartspier lam, komt door bepaalde stoffen die erin zitten. Lijkt mij niet verstandig je hamster chocola te geven!