Tijd nemen! Zoiets gaat niet van de ene op de andere dag over. Succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Andere zoeken ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verder gaan met je leven
ronron1212
13 jaar geleden
De komende paar weken zoveel mogelijk afspreken met vrienden, en zorgen dat je er niet over begint te piekeren. Zolang jij genoeg andere dingen aan je kop hebt, of genoeg andere dingen te doen hebt, zal je je er niet echt bezig mee houden.

Denk niet dat je er binnen een maand overheen bent, het heeft echt tijd nodig!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zou een excuus neukertje zoeken

Toegevoegd na 8 minuten:
Jammer dat je negatief reageerd; dit is mijn mening en die vraag je...