en waarom als je een vraag stelt over moeilijke antwoorden zeggen mensen vaak dat het aan de persoon licht die de de vraagt stelt

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik snap de vraag niet, maar kan aan mij liggen?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
We hebben in troll in da house!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
een troll, niet in troll

Het beste antwoord

Mensen verschilen nu eenmaal in het aantal woorden dat ze kennen. Ik zie op je profielpagina dat je 16 jaar bent. Veel gebruikers van www.goeievraag.nl zijn tien of twintig jaar ouder dan jij en zullen, alleen al omdat ze ouder zijn, meer woorden kennen dan jij. Dat is allemaal niets om je druk over te maken, maar het is dan wel een feit dat het aan een eigenschap van jou ligt, namelijk aan je leeftijd (waar je niets aan kan doen). Je zal vanzelf meer woorden leren kennen. En van moeilijke woorden kan je altijd de betekenis opzoeken. Dat doe ik zelf ook (nog) regelmatig. Ik wist bijvoorbeeld niet wat "flux de bouche" betekende.

Ik raad je aan gewoon vragen te blijven stellen en antwoorden te geven en gebruik te maken van alles wat je leert van deze website.
Antoni
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1 Wijze les
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Applaus.

Andere antwoorden (3)

Als negen van de 10 antwoorden volgens jou moeilijk zijn, dan ligt het gemiddelde niveau van de antwoorden veel hoger dan jouw niveau.

Oftewel, het ligt dan aan jou, alhoewel je er niets aan kan doen...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hoe kan iemand het nou oneens zijn met mijn antwoord? En als je dat bent, onderbouw het dan eens...
Ze kunnen niemand anders de schuld geven, dan krijg je dit...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kun je echt geen beter antwoord verzinnen?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Lijkt mij vaker voor te komen, punten scoren, met niets zeggende uitlatingen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@Suniram, nee klopt anders deed ik het wel...
@joopklepzeiker, tja je hebt me door...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee, maar je doet nu net of je het met de vraagsteller eens bent, terwijl ik toch heel terecht zeg dat het aan hem ligt...
Ik ben het met je eens dat sommige antwoorden moeilijk zijn..
Als je iets niet snapt kan je het opzoeken, daar leer je van, en dan ga je vanzelf meer begrijpen:-)