Wat kan je doen tegen een ontstoken ingegroeide teennagel?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (9)

Naar je huisarts
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In soda water doen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Naar de huisarts gaan die verwijst je door naar het ziekenhuis en dan word je teen daar geopereerd ik heb het zelf ook gehad namelijk. Ik wil je wel meegeven dat de prik heel erg pijnlijk is, ik laat me andere geen daarom niet meer doen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja dan krijg je 2 verdovingen in je zenuw van je teen die ... Veel pijn doen
Naar een goeie pedicure gaan en in het vervolg je nagels recht afknippen, in de hoek van je nagel een dun reepje watten eronder stoppen zodat je nagel boven het wattenreepje groeit, snap je het nog?

Klinkt ingewikkeld maar is een hele goeie oplossing voor ingroeiende nagels...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Eerst in een soda bad, met je voet , en dan een pleister met Jodium.
En elke dag verschonen + soda bad.;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Eerst in soda water. Pedicure bellen. Niet naar de huisarts eerst, die gaan erin snijden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Amputeren blijkt al jaren de beste oplossing
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Pedicure :p
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Naar de dokter en geloof me het doet pijn