Waarom stinken sommige scheten niet en poep altijd?

Het komt tenslotte allemaal uit je darmen

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
1.4K

Het beste antwoord

Als je maar dichtbij genoeg ruikt, stinkt het allebei...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Meer waar kan niet met de juiste hoeveelheid relativatie voor zo'n domme vraag!

Andere antwoorden (4)

Poep stinkt ook niet altijd als het in kleine hoeveelheid is. Het ligt puur aan de hoeveelheid
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het kan ook lucht zijn die net in je darmen komt
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De lucht die van faces komt heeft een constante geur; net als gas. De lucht die van een sheet komt; kan variëren van de gegeten voedingsmiddelen etc
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Oh? Is het een woord wat het merendeel niet kent? Ik zal het voortaans wat duidelijk beschrijven, het beestje wat meer bij zijn naam noemen zeg maar;)
Dat ligt aan je voeding.
Ontlasting stinkt over het algemeen altijd omdat dit de afvalstoffen zijn die je lichaam uitscheidt.
Dat zijn dus allemaal stoffen die je niet nodig hebt.
Je kunt het beetje vergelijken met vuilnis (:
Scheten gaan stinken van bijvoorbeeld ei of bruine bonen of net wat dan ook.
Dus ze hoeven niet altijd te ruiken!