Ik heb mijn oor naar 4mm gestretched ( 2 dagen geleden) is het normaal dat het een beetje bloed?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (5)

Ja dat kan gebeuren. Je bent natuurlijk wel bezig met je oorlel uitrekken. Je moet wel oppassen dat er geen korstvorming komt anders heb je de kans dat het gaat ontsteken. Dus zorg ervoor dat je de wond goed schoon houd
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee das nooit de bedoeling, dan ga je te snel, scheurtjes zijn funest voor het rekkrn in de toekomst, goed laten genezen voor je verder gaat!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
neee is niet normaal!

je moet meteen naar de dokter gaaan!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Is niet normaal. 1mm rekken per week maximaal! Dan zal er niks scheuren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja dat kan, ik zou het even met rust laten en helemaal laten genezen totdat je verder gaat stretchen.
Zorg er wel voor dat je strechter goed schoon is en dat je hem daarna met "schone" vaseline invet zodat het niet snel zal onsteken. Ik strechte altijd mijn oren als ik uit de douche kwam want dat is je oorlel nog warm en zacht en is het dus makkelijker. Om het mooiste resultaat te krijgen is om het zo rustig mogelijk aan te doen, dan word je gat mooi rond en en niet verschrompeld...
Als het dik word kan je met een ijsklontje in een washandje je oorlel koelen, is ook wel verzachtend tegen de pijn.