Wat moet je doen als je telefoon in wasmachine is geweest

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
1.1K

Antwoorden (8)

ophangen aan de waslijn of in de droogtrommel

Toegevoegd na 1 minuut:
even serieus nu, er zijn bedrijven die dit kunnen repareren, heb hetzelfde gehad met mijn mobiel, is gerepareerd en belt weer als vanouds, weet niet waar je vandaan komt, maar hier in overijssel zit een hele goeie reparateur
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
leg hem naast een verwarming en hoop dat hij weer werkt als hij opdroogt, en de accu eruit halen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het zoek-archief van GoeieVraag raadplegen, want deze vraag is in het verleden al vaak en goed beantwoord ;-)
http://www.goeievraag.nl/vraag/mobiel-wasmachine-slimste-manier-drogen.26973
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Haal hem zo snel mogelijk uit elkaar zo ver als het kan en leg hem in de rijst! werkte ook met mijn telefoon. Wacht er niet te lang mee!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
10 tot 15 minuten in de oven op 180 graden! Het werkt echt! Gegarandeerd droog!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
En wat eet je daar dan bij?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Lol ik ben zijn broertje en hij heeft dat gedaan XD nu is ie helemaal kapot XD
nieuwe kopen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
uit elkaar halen en laten drogen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Goed drogen met een fohn zoiezo niet de lader erin