Waarom doet rtl moeilijk om het plaatsen van optredens van Ben Saunders op youtube?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (2)

een woord SBS6 wilt ben saunders voor hunzelf, dus copyright
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat heeft allemaal met rechten te maken. Als youtube Ben Saunders optredens plaatst of iemand anders moeten daar rechten over betaald worden. Maar Youtube wilt daar waarschijnlijk niet aan mee werken dus worden de filmpjes verwijderd. In duitsland is het helemaal erg, als je artiesten die bij de grote platenmaatschappijen zijn aangesloten wilt kijken kan dat niet. Heel erg jammer.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Copyright dus, maar ik geef je een plussie want tja zo ben ik heah, niet z'n gast die iedereen min geeft om zijn eigen antwoord naar boven te laten springen!
goeie antwoord!