hoe heet dal programma dat je alles ziet dat iemand op de computer doet

het is een programma die je wegklikt/aanzet en dan schrijft het alles op wat je doet in notepad wat je opent als je op ctrl alt u drukt geloof ik
je kan zien wat diegene typt wat hij aanklikt enz

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

dat is geloof ik een keylogger, de meeste zitten vol met spyware dus als je perse zon ding wilt gebruiken moet je daarvoor oppassen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Een keylogger?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zijn verschillende programma's; maar het slaat de toetsen op, "keylogger" programma's. Deze heb je in alle varianten, betaald/onbetaald. Vraag is uiteraard wat je ermee wil bereiken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik heb er een gehad die ook alle muisklikken op slaat
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Klopt, ook dit kan die registeren als zijnde "toetsaanslag" compleet met schermafbeeldingen en al. Wat ik al zei; ze komen in alle varianten. Stel jezelf wel de vraag waarom je zo'n programma nodig heb.