Kan ik met mijn normale tmobile onbeperkt Internet overstepped naar blackberry email en internet

Zo ja , hoe duur

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (3)

Volgens hebben ze een FUP. Je mag 10x het gemiddelde downloaden. Daarna nemen ze contact met je op.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Welk abonnement heb je nu? In 9 van de 10 gevallen kan het wel.

BB internet heet bij T-Mobile Instant Mail en kost €11,90 per maand per aansluiting.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
T-Mobile accepteert het alleen als je een duurdere internetbundel neemt. De standaard internetbundel is €9,99. BlackBerry instant e-mail is €11,90, dus dan zou het mogelijk zijn. Als je de duurdere variant hebt, die van 14 of 15 euro kan het niet.