Kan het kwaad als je vaak harde boeren laat? Zoja, wat dan?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
1.5K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja je gaat dood

Antwoorden (7)

Ja dan kan kwaad! Jouw omgeving raakt geirriteerd met alle gevolgen van dien.....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is niet goed voor de maagklep. Deze is bedoelt om je maagvloeistof in je maag te houden, en niet je keel in te laten komen. Misbruik van deze klep kan tot beschadiging leiden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee, het kan geen kwaad. Het is niet slecht voor je maag, je slokdarm of wat dan ook. Een boer kan zeer bevrijdend werken. Zorg wel dat je voldoende stoelen in huis hebt, zodat niet al die boeren moeten blijven staan. Ook zou ik me snel opgeven voor het programma "Boer zoekt Vrouw".
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Boer al 47 jaar uit volle borst en ben kerngezond ...... Ik zeg... Doen !
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nou, de meeste mensen denken dat dit geen kwaad kan, net als kleine scheetjes (of harde?)
Maar eigenlijk is het milieuvervuiling...
je zou er meer over kunnen opzoeken op internet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja de strot de geïrriteerd raken
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hangt er vanaf of ze stinken