Kijken vrouwen ook porno?

zo dan maar proberen. ik ken namelijk alleen maar mannen die er naar kijken, of ze vertellen het niet.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig
4.4K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
:)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
gegroet bailey _o_
ik zeg dit niet vaak maar ik vind dit een geweldige vraag!
allright!
u guys, seriously this some real knowledge!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
:D ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
En jij? Of val jij ook onder dat alleen maar mannen stukje?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kijken ZWANGERE vrouwen naar porno? ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
kijk, dat vind ik dan wel weer van humor (en klasse) getuigen CJL

Het beste antwoord

Ja, er bestaat (zelfs) ook porno speciaal gemaakt voor vrouwen, meestal ook gemaakt dóór vrouwen.

Toegevoegd op 12-06-2009 23:12:03
Een gat in de markt...
Antoni
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
nice nice(+1)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
whaha''een gat'' in de markt...zeker nice....;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
zeker een gat in de markt, als ik het dan ook leuk vind.

Andere antwoorden (21)

Ik ken vrouwen die er naar kijken, maar misschien komt dat meer door mijn leeftijd en de vrouwen met wie ik om ga.
Mijn ervaring is wel dat ze het niet snel toegeven...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb er wel eens naar gekeken, maar ik vind er maar weinig aan...ik kan wel opgewonden worden van andere dingen op tv, maar porno (zoals een vriend van mij dat had) vind ik maar niets.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
IK in elk geval wel! :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
join the club!
heb je ook links ????
(+1)
Mannen worden meer door bewegende beelden opgewonden. Vrouwen vinden foto's opwindender.

Respectvolle echt puur erotische films kunnen ze zeker waarderen

Toegevoegd op 13-06-2009 16:43:24
Correctie het is juist andersom;
Vrouwen zijn gevolig voor bewegende delen en mannen meer voor foto's zie UvA onderzoek; http://dare.uva.nl/document/14244
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
''Mannen worden meer door bewegende beelden opgewonden. Vrouwen vinden foto’s opwindender. ''...bron????
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ja wou net zeggen. maar toch +1 om je laatste zin.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik had het verkeerd opgeschreven, mannen zijn gevoeliger voor foto's en vrouwen voor film...;) Zie: http://dare.uva.nl/document/14244
Rapport UvA
Ik kijk er regelmatig naar. Erg leuk om naar te kijken.
Ik denk dat veel meer vrouwen dat leuk vinden, maar er inderdaad niet voor uit durven komen omdat ze toch nette vrouwen willen zijn...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
me 2!
(+1)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1
Deze vrouw slaat even over. Heb het weleens gekeken maar het zegt me allemaal niets. Heb geen andermans lichamen 'nodig' om opgewonden te raken, integendeel. Maar ieder haar ding :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
met veel liefde en toewijding wil ik je wel bekend laten worden met de soorten pornografie op het web.......
(+1)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Word je nou nooit eens moe van jezelf, eltigre?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@ melissa dat ken je beter aan mijn vriendin vragen ouwe....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
kijk dat is nou de kracht van zulk soort vragen melissa.
ik ben wordt moe, jij loopt te ijlen dat kan maar tot 1 ding leiden toch?
p.s. ik heet niet voor niets eltigre ;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@eltigre ik kan zelf erg goed de verschillende soorten Google-en (als ik zou willen), dus nee dank je. Maar toch bedankt voor je genereuze aanbod ^_^
Volgens mij zijn er al heel lang speciale films voor vrouwen. VIVA heeft als een van de eersten daar al in de jaren 80 aandacht aan gegeven.
Zo zijn er ook al heel lang speciale verhalen voor vrouwen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat vrouwen gemiddeld liever naar wat romantische (soft)porno kijken geloof ik wel, maar dat vrouwen er gemiddeld niet voor uit durven komen evenzeer.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1
hell yeah..maaruh..je hebt ''porno '' en porno'' he?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
:) jup
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wat is 't verschil dan?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@mmm: de porno waarin een vrouw niet respectvol wordt behandeld vind ik als man zelfs weerzinwekkend.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hoezo respectvol behandeld, tis een film hoor, tis gespeeld. Hoe respectvol gaat house om met zijn patienten en Schwarzenegger met degenen die hij neer knalt? Tenzij je bedoelt kansloze argeloze (jonge)meisjes die niet wisten waar ze aan begonnen, dan is het idd fout.
Ha, die Bailey;

Ongetwijfeld zijn er ook vrouwen die naar peaurneau kijken, maar over het algemeen is het meer iets voor mannen. Is mij wel eens medegedeeld....
Wat wel is onderzocht in hoeverre mannen en vrouwen er opgewonden van raken; hoewel meer vrouwen zeggen dat het hun nix doet komen waarneembare lichamelijke verschijnselen van opwinding bij mannen en vrouwen vrijwel even vaak voor. Psychisch en fysiek opgewonden raken is dus kennelijk iets heel anders.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik denk wel, weet het wel zeker dat vrouwen dat doen.

Heb zelfs wel eens een filmpje gehuurd bij de videotheek
en bekeken, vind het eigenlijk niet zo spannend.

Dus zeg ik altijd : "ik doe het liever zelf dan dat ik er naar moet kijken"

En daarbij heb je er 10 gezien, dan heb je ze echt allemaal gezien hoor.
Kijk liever een spannende thriller!

Waarom zouden alleen maar mannen mogen of willen kijken??
Vrouwen durven er niet voor uit te komen. Er zijn meer vrouwen die samen met hun partner naar een pornofilm kijken, dan dat wij weten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Jazeker! Ik kijk zelf ook wel eens een pornootje en ben vrouw, ik ga er vanuit dat er vast wel meer vrouwen zijn zoals ik die dat wel kunnen waarderen......
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Neeeeeeeee... Da's onmogelijk.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Vertel .. ;)
Ik zie op mijn kabel dat er een nieuwe zender is n.l. Dusk. Het zou door vrouwen zijn gemaakt en ook alleen door vrouwen goedgekeurd zijn. Het is dus vrouwvriendelijke porno. Want de meeste porno vind ik echt niet vrouwvriendelijk.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
O yes - deze vrouw wél, hoor !!! Al zappend kom ik 's nachts bijv langs erotica tv - baal er dan een beetje van, dat het hoofdzakelijk vrouwen-met-vrouwen zijn, en dat doet me niets - ben ik te hetero voor, denk ik, dus dan zap ik door.....Maar ik had ooit een vriendje die graag keek, en als we gezellig samen keken, zorgde dat vaak voor memorabele bedfeestjes, óók buiten bed......
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja hoor, ik heb er geen moeite mee om toe te geven dat ik best wel eens porno kijk. Samen met mijn man of alleen.

Soft-porno vind ik overigens niets aan, en speciale vrouwenporno vind ik over het algemeen te langdradig en fake-lief. Geef mij liever het echte werk.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, natuurlijk, tenminste, ik wel. Nu niet meer zo, maar vroeger regelmatig. Ik denk alleen dat het voor vrouwen iets minder belangrijk is omdat ze meer dan een visueel plaatje nodig hebben dan de teevee biedt, en meer eigen fantasie willen invoegen. Geschreven porno doet het bij vrouwen dan ook in de regel beter.

Er zijn wel pogingen gedaan vrouwvriendelijke pornofilms te maken met normalere vrouwen ipv levende opblaaspoppen en leukere mannen met normale geslachtsdelen, maar in de regel is dat toch teveel vanillesex gebleken, en mensen die porno willen kijken willen niet alleen maar blote billen en bewegende dekens zien. Het leuke van porno is juist ook de dingen die je nooit in het echt zou willen of kunnen doen. Tenminste, voor vrouwen niet. Die gebruiken het meer om hun eigen fantasie te prikkelen.

Maar eeh...vrouwen lezen veel meer 'porno' dan je denkt, hoor. Ken je de Intiem-reeks ? De Anoniem (variatie op 'mijn geheim' waarin alle verhalen over seks gaan) ? Of bijvoorbeeld 'De Stam van de Holenbeer'-boeken van Jane Auel ? Pure vrouwenporno ; die twee doen verdorie iets van 3000 pagina's lang niet anders dan 'de moeder eren' in geuren en kleuren.....

Tuurlijk kijken en lezen vrouwen porno. Alleen ze zeggen het niet. Ze masturberen natuurlijk ook nooit als je het ze op de man af vraagt. ;-)
Ik denk wel dat er meer vrouwen zijn die er een hekel aan hebben dan mannen. Maar die laatsten zijn er ook.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ah, nostalgie, ik was een jaar of vijftien toen ik de boeken van Jane Auel ontdekte...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1 heel goed (en weer heel uitgebreid en goed onderbouwd) geantwoord.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Voor degenen die nu op zoek gaan: het is *Jean* Auel. Leuke boeken hoor!
Natuurlijk wel.. ik heb heel andere fantasieën dan mijn partner en dan is het best leuk om alleen te kijken en als hij zin heeft kijkt ie mee en probeert ie eens want anders...Succes verzekerd! :-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Weet je, als manlief porno kijkt, slaapt moeder de vrouw doorgaans al. Dus nee, dan kijken ze niet he....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
vrouwen doen net alsof ze dit soort dingen niet doen.. gelul zeg ik. vrouwen laten ook scheten bijvoorbeeld! toch?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik denk dat mannen daar wat losser in zijn en het sneller toe geven. ook al ken ik wel wat vrouwen die het wel is leuk vinden om er naar te kijken. hartstikke normaal!