Mijn MacBook pro 13" start super traag op

Ik heb al gekeken bij de opstart instellingen rechten gecontroleerd en hersteld schijf hersteld. Via cd van Mac os als via systeem zelf. Maar blijft 2 min doen met opstarten. Opnieuw geïnstalleerd werkte even maar daar na weer traag

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (2)

Vreemd, ik heb ook een Mac. Binnen 40 seconden zit ik online, toen die nieuw was 30 seconden.

Hoe oud is je MacBook? Ik raad trouwens het programma OnyX aan. Hier te downloaden: http://www.apple.com/downloads/macosx/system_disk_utilities/onyx.html

Er zal niks gebeuren en je raakt ook geen bestanden kwijt. Ik gebruik het maandelijks. Gebruik als alles gescand is de 'automation' functie en kruis alles aan behalve 'Fonts cache'. Dan komt het hopelijk goed. Ook je opstartschijf wordt gecontroleerd. Doen! En laat het mij aub weten als het werkt. Anders moet je verder om hulp vragen op het forum van www.macosx.nl
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Alles backuppen, je schijf formatteren en OSX weer eens opnieuw installeren. Als dat niet werkt, nieuwe HD kopen.
Succes.