Zoals Vondel al beweerde: het leven is een schouwtoneel, elk speelt zijn rol en krijgt zijn deel.

Ja, alles wat je doet kan een rol zijn. Maar ik vereenzelvig me er niet teveel mee, want waar een rol verschijnt, verdwijnt een mens.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

Jazeker, als figurant meestal en soms in de hoofdrol, bijvoorbeeld op ons trouwfeest.

Toegevoegd op 12-06-2009 20:56:03
was deze vraag al niet eens gesteld?
http://www.goeievraag.nl/vraag/jou-rol-doel-leven.8783
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja heel veel rollen...

Vader, minnaar, hulpverlener, vrijwilliger, zoon, partner, boodschappenjongen, huishouder, schoonmaker, logistiek medewerker, kostverdiener, restaurateur, reparateur, planner, enz enz...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Veelzijdig mannetje! +1
AWM
14 jaar geleden
+1. Maar je vergeet je rol als antwoordgever :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
;)) +1
Een rol van betekenis (mag ik hopen ;))
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja zeker, want anders was ik er niet.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
In mijn leven speel ik de hoofdrol. Ik vind mijn eigen behoeftes het belangrijkst.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ooit iemand ontmoet die altijd en overal zichzelf en dezelfde was?
Wel ff schrikken zeker?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik sta er nooit zo bij stil, maar denk dat iedereen wel een bepaalde bij-, hoofdrol speelt...