Hoe zorg je ervoor (zonder implantaten) dat je borsten groeien?

Het duurt bij mij nogal lang en ik heb een groot verschil tussen de linker en de rechter borst meer dan 1 cupmaat.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

Ik weet niet hoe oud je bent, maar als je doorgroeit dan stabiliseert het verschil tussen je borsten meestal wel. Geen enkele vrouw heeft echter precies gelijke borsten. Ben je al volwassen en uitgegroeid (rond de 20) dan zal het verschil niet meer verdwijnen. De enige oplossing is toch echt een implantaat in de kleinere borst, maar dit wil je niet. Of de grotere verkleinen, maar dat is een zwaardere operatie dan een implantaat inbrengen.
Je kan overwegen in je bh een vulling te doen om het verschil zo min mogelijk zichtbaar te maken. Bij de betere lingeriezaak kunnen ze je hierbij helpen en adviseren!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Het verschil kan je volgens mij niet opheffen maar zwanger worden laat ze wel groeien!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
da's een dure oplossing.... :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dat klopt! maar er stond niet dat het goedkoop moest toch?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik snap die min niet. Zwamger worden is geen praktische oplossing, maar het werkt wel! ;) tijdelijk
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik snap die min ook niet.... hihi
Aan de pil gaan, dan worden ze zi een maat groter van!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ben ik al ik slik marvilon.
Ik heb horen zeggen, of ergens gelezen ooit, dat wisselbaden, heet/ koud, deze ongelijkheid kon verminderen.
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mss dat ze gedurende korte tijd groter worden doordat er meer bloed naartoe stroomt ;)