Zou het leuk zijn om te zien hoeveel positieve en hoeveel negatieve duimpjes je zelf aan anderen hebt gegeven?

Waarschijnlijk is het niet mogelijk om dit te realiseren, maar ik lees een aantal vragen waarin over negatieve duimpjes wordt geklaagd.
Het gaat dus alleen maar om de mening.

Toevoeging na een paar antwoorden:
Het gaat er dus eigenlijk alleen maar om of JE van JEZELF de gegeven duimjes zou willen zien. NIET die van anderen.

Ik geef soms alleen maar duimpjes als mijn antwoord er al staat.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (5)

Ja daar was ik ECHT benieuwd naar... Dan zag je de werkelijke persoon achter de avatar...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als dit word ingevoerd zullen een paar mensen zeer waarschijnlijk GV verlaten. Dit om de heel simpele reden dat ze dan door de mand vallen...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ZieZo...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik bedoel, ja dat klopt die indruk had ik ook...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
???????
Ja, ik ben stapelgek op statistiek, dus alles wat er in een tabelletje kan worden teruggevonden ben ik gek op. Hoeveel duimpjes ik al heb gegeven, hoeveel plusjes of eventueel minnetjes aan wie (zit daar lijn in ??) op wat voor soort vragen liefst ook nog, alles. Dus iedere keer als iemand iets voorstelt zou je dat of dat willen terugzien ? Jaaaa !!!
Nu kunnen we alleen maar zien wie de meeste pluspuntjes heeft gehad, ik zou ook best willen zien wie de meeste minnetjes heeft gehad. De ' Bottom 5' .
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Van mij mogen ze dat kinderachtige puntensysteem afschaffen!! Ik zou liever meedoen zonder die competitie, Wat boeit het hoeveel punten iemand heeft. Het gaat er toch om dat je iemand kan helpen met je kennis of mening?
Ik vraag me echt af of sommige deelnemers nog zo fanatiek zouden als zij er geen punten mee zouden winnen of de macht zouden hebben bij andere deelnemers punten af te trekken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja hoor, dat lijkt me best leuk. Nóg leuker lijkt me om een eenmaal gegeven duimpje (omhoog of omlaag) ook weer weg te kunnen halen.

Ik bezoek de site stackoverflow.com regelmatig (ook vragen, maar dan specifiek op programmeergebied -- en engelstalig), en die heeft een veel beter uitgewerkt puntensysteem. Daar kun je o.a. wel zien hoeveel plus- en minpunten je hebt gegeven.

Daar merk je (veel sterker dan hier) dat het puntensysteem helpt om de kwaliteit van zowel vragen als antwoorden op peil te houden -- althans, om de kwalitatief goede vragen en antwoorden meer naar ‘boven’ te halen.