wie heeft er tips voor een goed verslag maken

welke punten zijn belangrijk en hoe kun je het mooi maken

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (3)

Kijk op internet en op de achterkant en dan in je eigen woorden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je verslag zo maken dat je denkt dat als iemand anders het leest, hij of zij alles snapt wat erin staat. Daarbij is het dus belangrijk dat je zinnen goed formuleert, met hoofdletters en punten enz.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Maak je verslag helder, begrijpbaar en hou voor ogen voor wie je het schrijft.

Zorg voor genoeg 'rustmomenten' d.m.v. alinea's en witregels.

Leuk het verslag op door kleine feitjes 'ditjes-en-datjes' te plaatsen naast je algemene verhaal. Ook kun je soms plaatjes vinden op internet die slaan op je verhaal (bv: een fokke en sukke strip) deze leuken het verslag ook goed op en geven het geheel wat kleur. Doe dit echter wel met mate, aangezien je algemene vehaal leidend dient te zijn.