Een werkweek loopt van maandag tot vrijdag. De 'normale' werktijden op deze dagen zijn van 9 uur 's ochtends tot en met 5 uur 's middags.

Tegenwoordig zijn steeds meer winkels en bedrijven langer open en kunnen we deze standaarden niet meer aanhouden, omdat elke winkel of elk bedrijf andere openingstijden of werktijden hanteert.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een periode van 36 tot 40 uur, al dan niet in dagdienst.