Vroeger "zag"ik heel vaak afbeeldingen en mooie kleuren op mijn plafond in mijn slaapkamertje.

Tot het moment dat ik er achter kwam dat alleen ik ze zag..ik vraag me nu af, of dat fantasie is geweest of??

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig
1K

Het beste antwoord

Kan het zijn dat je je ogen een klein beetje dichtkneep en dat het licht verstrooid werd door je wimpers van de ogen?

Dus probeer, vooral met een beetje tegenlicht, je ogen een beetje te knijpen en dan zie je kleuren en figuren in die kleuren... Dat is mijn ervaring, ik roep dat wel op om te spelen, nu nog wel soms...

Alle kans dat het zo is...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik probeerde het net, en het klopt gewoon!Zo simpel is het dus....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dankjewel, dat ik het antwoord mocht geven...

Andere antwoorden (4)

Wat voor afbeeldingen. Vlekkige kleuren kan komen doordat je heel moe ben. Als andere ze niet zien zullen ze er niet echt zijn geweest alleen in jouw hoofd.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
I think your crazy, i think your crazy. Ik denk dat je nu dat liedje ook hoort in je hoofd. Het is puur suggestie maar dat leert je wel dat je inderdaad fantasie met realiteit kan koppelen. Je leest gewoon tekst en toch hoor je muziek. Zo zal het voor jou en je plafond ook geweest zijn.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zag je ongeveer dit?
Plaatje bij antwoord
14 jaar geleden
AWM
14 jaar geleden
Dit heet met een medische term Myodesopsia. Meestal overblijfselen van bloedvaatjes in het glasachtig lichaam van voor de geboorte.
Heel veel mensen hebben dit.
Pas als je er plotseling heel veel van die dingen gaat zien is er een reden voor ongerustheid.
Vroeger ( al een tijd geleden tijdens mijn jeugd ) was er een tita tovenaar verzamelalbum ( met stickers ).
In die periode kreeg ik griep.
Tijdens hoge koorts zag ik allemaal tita tovenaarplaatjes op het hele plafond !!!.