ik ben op zoek naar een bodybuilder training set het moet een set zijn met gewichtheffers zo dat ik mijn arm spieren kan trainen!

Op welke site kun je dat kopen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het plaatje boven beeldt een gewichtheffer uit met gewichten.
Gewichtheffers zijn niet te koop in de winkel of op internet.
Wel diverse soorten gewichten zijn te koop,

Het beste antwoord

Alleen voor je armspieren heb je heel andere nodig dan jij met je plaatje aangeeft.
Kijk eens op de link. Als je 2 van deze koopt kun je jaaaaren vooruit om sterke armen te krijgen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

bij kijkshop.
ook online, binnen 48 uur thuisbezorgd