Over 2 dagen heb ik een proefwerk! Heeft iemand tips waardoor ik sneller kan leren??

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (6)

Jawel, die heb ik wel... Nu de pc uit doen, en je bezig houden met je proefwerk, leren dus.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Jazeker. Er helemaal voor gaan. Je alles ontzeggen. Gewoon (voor jouw gevoel) even afzien. Direct beginnen. Niet uitstellen.
Geef jezelf een kleine beloning door het stellen van doelen. B.v. na zoveel bladzijden mag ik even dit of dat... Maar wees streng voor jezelf. Ga op je kamer zitten. Geen muziek aan en laat je niet storen. Zet je telefoon uit.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
zoek eerst eens binnen GV, deze vraag is al vaker gesteld!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik weet niet wat je precies moet leren.
als je een taal moet leren dus woordjes.
heb ik een goede site voor je.

www.wrts.nl

succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat is echt een mooie site, mijn kinderen maakten daar ook altijd gebruik van!
Naar je kamer gaan en je goed concentreren op je werk. Niet op msn zitten en spelletjes doen. En niet denken "het lukt niet, het lukt niet" want het lukt zeker weten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Lees je woorden of teksten hardop! Dan hoor je het, lees je het en spreek je het uit! Schrijf (de belangrijkste) woorden op. 1x opschrijven is 7x lezen!