Welke vroegere actieve GVérs zijn nu verdwenen?

Ik lees net dat Che zich heeft terug getrokken, maar zijn er meer die we helemaal niet meer zien terwijlze wel flink actief waren ooit?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Das wel jammer, die Che had wel humor vond ik.

Het beste antwoord

het valt me op dat KBelg ontbreekt; die was eerder vrij actief en viel op met zijn antwoorden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
idd zeg, die zie ik ook niet meer, stond zelfs in top10 dacht ik
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, die was erg actief!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hoopt ook op terugkomst van KBelg

Andere antwoorden (10)

Ik zag gisteren dan Djools ook ineens onbekend is.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik denk het wel. Ik zat bij de beginnende groep van GV, maar deze komen nu nauwelijks meer online. De meeste dan. Ik kom af en toe nog eens terug.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb er al veel zien verdwijnen...

Als je kijkt in je berichtenlijst van inkomende berichten dan kun je soms berichten zien die heel anders van format zijn... Dat zijn berichten die je had met mensen die vertrokken zijn... In mijn lijst ben ik er vier tegengekomen die met mij gesproken hebben en vertrokken zijn... De namen zijn niet meer te achterhalen... Maar ik ken er vier...

Maar ik laat ze namen voor wat ze zijn...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Alsof je de namen van mensen die overleden zijn niet wil uitspreken, omdat dat teveel pijn doet...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee dat niet, maar ze mogen niet meer hier zijn... GV heeft de namen gewist, moet ik dan tegen de zin en regels in dat toch gaan ophalen?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik had je al een plusje gegeven, dus als ik het nog een keer zou kunnen doen deed ik dat:)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik had het dubbel gewaardeerd al...
"Die Manke" heb ik ook al een tijd niet gezien...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mensen komen, mensen gaan ; dat is op elke internetcommunity zo. En omdat je soms denkt de mensen een beetje te kennen, sta je vaak even heel stom te kijken als ze 'niet eens afscheid hebben genomen'. Vooral als je ook geen enkele aanwijzing hebt gehad of gezien dat ze het mooi vonden geweest, zich op iets anders zijn gaan storten of om een jou onbekende reden zijn verbannen.

Ze komen uit het niets en verdwijnen in het niets. Een gemiddeld forum (waar ik dit voor het gemak nu maar even onder schaar) heeft tussen de 30 en 50 actieve leden (een groot forum, er zijn er zat die het met 5 tot 10 moeten doen) en wie dat zijn, wisselt om de zoveel tijd. Ongemerkt bijna. Ik ken maar weinig fora waar je (buiten wellicht de beheerder om, die ook de neiging heeft steeds minder actief te worden) in de eerste maand exact dezelfde mensen terugziet na een jaar, of een half jaar, of vijf jaar.

In de meeste gevallen is Internet dan ook gewoon een hobby,en hobbies veranderen wel eens, ook zonder aankondiging. Uiteindelijk ben je de mensen hier, die je helemaal niet kent en die jou niet kennen, ook helemaal niks verschuldigd. Maar soms voelt het heel raar....je wilt ergens toch een soort 'verklaring' hebben.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Marleen, ik vind het een heel duidelijk antwoord en ik begrijp de minduimpjes niet +1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@marleen, mischien omdat het géén antwoord op de vraag is...
(min is overigens niet van mij)
mensen verdwijnen gewoon uit beeld...
zo gaat dat op fora en aanverwante artikelen...
er zijn inderdaad wat namen en avatars die ik niet meer langs zie komen... en sommige verdwijnen zelfs achter een vage avatar en naam 'onbekend'...
het feit dat ik niet weet waarom iemand van GV verdwijnt, betekent voor mij dat ik de reden dus niet hoef te weten, ander had die persoon dat wel aan mij te kennen gegeven...

als ik gewoon geen zin of tijd meer heb voor GV of ik ga op vakantie of -in een minder florissant scenario- ontwaak ik vanmiddag niet meer uit de narcose, laat ik ook niet eerst een berichtje achter...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ja dank je
Ik zie inderdaad sommige oudgedienden niet meer.
Ik vroeg me al af waarom ik in twee dagen 4 plaatsen ben gestegen in de ranking.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zelf ben ik wel aanwezig maar weinig zichtbaar. Dit omdat ik dan weinig tijd heb om te antwoorden. Maar ik ben er nog wel gewoon steeds :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Berry heb ik ook al een tijd niet meer gelezen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Vond dit geen naam om mee verder te moeten.