Hoe snoer je pester/plagers de mond?

Welke zin. of welke handeling zorgt ervoor dat de Pesters/Plagers er even een dag over na moeten denken?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
2.7K

Het beste antwoord

Niet zozeer een zin, maar meer nog je houding. Als je met voorovergebogen schouders staat, pet diep over je ogen, bang en alleen afwachtend in een hoekje, da's fout.

Pesters/plagers zijn vaak met een paar. Dan voelen ze zich machtig. Dan durven ze wel.
Is het één persoon, dan is dat ook heel vervelend. Duidelijk erop uit om jou te treiteren. Waarschijnlijk zelf een sologanger, op zoek naar bevestiging en (negatieve) aandacht.

Met luide stem zeggen:
joh, ff wegwezen. Je staat in mijn zon.

Nou wil ik dat ophoudt. Klaar. Laatste waarschuwing. Volgende keer meld ik hebt ij de mentor/leraar.

Jij bent echt sneu. Maar dat wist je al hè?

Zonde van mijn tijd man. Opzouten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
haha 'je staat in mijn zon', dat vind ik wel een goeie.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja maar degene die het toe laten om gepest te worden, durfen zulke dingen toch nooit te zeggen?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kunt niet blijven toestaan dat ze je pesten. Jij bent op dat moment de enige die daarbij is. En je bent het WAARD dat je voor jezelf opkomt. Een ander heeft gewoon het RECHT niet om jou te pesten, om jouw dagen te vergallen.
Langzaam aan zul je moeten leren om voor jezelf op te komen. Anders hou je er je hele leven last van.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Beste antwoord

Andere antwoorden (3)

Doe is rustigg, ben je ongesteld ofzo?

Ga is voor me ogen weg, ik word blind..!

Nee sorry praat tegen iemand anders ik heb nu ff geen zin..

Eyy ga niet praten.. Je gulp zit open, doe die snel ff dicht johh

Ik ga niet wachten tot je accu leeg is. Wees nu maar stil heb je straks nog energie op tegen iemand anders te praten :P

Weg wezen.. Ga je mond spoelen. Je hebt allemaal poep uitgekraamt!

Sorry.. Deze zijn niet netjes.. Maar als iemand mij probeert te beledegen zeg ik het wel en zeggen ze het nooit meer.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb liever dat jij het zegt dan iemand met gezond verstand.

ja sorry ... niemand is perfect ... en ik ben niemand.

Wat zeg je??? ben je echt zo lelijk en dan heel hard lachen

Jeetje ik heb een hoop lelijke mensen gezien ... maar jij!!!!!!!!!!

Niemand maakt zichzelf

Praat met iemand van je eigen niveau ... ik heb een nichtje van 1 misschien wil zij wel naar dat geblaat luisteren.

Ik ben blij dat je jezelf zo stoer vind zo kijkt er tenminste nog iemand tegen je op!

Maar negeren en net doen of je niets hoort en vooral niet laten merken dat je het erg vindt. Of gewoon gaan lachen. Niets zeggen alleen maar lachen. Kunnen ze ook heel bang van worden want dat is een reactie die ze niet verwachten. Alleen aankijken en lachen. En als ze klaar zijn zeg je .. ben je klaar? dan kan ik weer verder ...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Niets.

Als pesters al in de pest-stand zitten znoer je ze niet zomaar even de mond, ze hebben immers het gelijk (de lachers) aan hun kant.

Pesten moet je voorkomen voordat je gepest wordt, als jij het voorkomen moet (eigenlijk is het pesten immers een probleem van de pesters).

Meld je bij je docent of je meester of de klasseleraar, decaan of schoolsociaalwerker, er zijn diverse programma's om te leren met pesten om te gaan.

Maar vergeet nooit: de pesters zijn het probleem, niet jij!