Wie is het

in deze vraag staat op bladzijde 2 een persoon gemarkeerd als onbekend met een vervaagd avatar. wie is het?
http://www.goeievraag.nl/vraag/ultieme-genot.12406

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

Dat was che.
En de reden dat er nu onbekend staat is omdat hij er zelf om gevraagd heeft.
Hoe ik dat weet? Che ken ik toevallig persoonlijk en is een goede vriend.
Hij heft dit gevraagd omdat er na een antwoord van hem op een vraag, was iets met Limburgers als ik het goed begrepen heb, er nogal wat negatiever berichten in zijn berichtenmap terecht kwam. Nou ja negatief, hij heeft ze mij laten zien en dat was echt niet leuk meer.
Zodoende was voor hem het leuke eraf en heeft hij zelf om het verwijderen van zijn account gevraagd.
Moest hij zich bedenken dan kan dat altijd nog teruggeplaatst worden heeft hij van goeievraag te horen gekregen.
Zo nu weet iedereen het en ook de reden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
aan de schandpaal met die raddraaiers, ik hou van strijd, maar wel met open vizier. Als laatste had ie de namen van die lui moeten geven.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Is hem ook gevraagd maar dat heeft hij nog nooit gedaan en wil hij niet
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dit vind ik echt triest om te horen. Dat wanneer jouw antwoord mensen hier niet aanstaat, ze zo ver gaan dat iemand zelfs het verzoek doet om zijn account te laten verwijderen... ...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@goofy ik ben wel nieuwsgierig geworden wat werd er zoal gezegd dan?was het naar aanleiding van deze vraag?http://www.goeievraag.nl/vraag/pvv-mateloos-populair-provincie-limburg.12319 P.S moderators of websitebeheerder kunnen kunnen jullie dit bevestigen?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja het was op die vraag dacht ik
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Begrijp ik goed dat mensen hem per PB ontoelatbare dingen hebben toegespeeld aangaande het limburger zijn ??? Dan zijn die namen toch bekend ?? Ik zie liever dan dat DIE mensen verwijderd worden dan Che eigenlijk.....beetje de omgekeerde wereld zo.....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mmmm weet je het zeker? Want ik heb een soort gelijk antwoord gegeven, maar niks in m'n pb ontvangen. Misschien zijn ze bang voor me...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Voor zover ik weet heeft hij alles verwijderd in ieder geval het is nu afgesloten voor hem.
terugkomen doet hij toch niet dus waarom er nog drukte over maken.
Het is echt een afgesloten hoofdstuk.
Ik ben nu ook weg heb nog wel een en ander te doen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Altijd weer die limburgers he?

Andere antwoorden (3)

voorheen beter bekend als "Che" met een hond als avatar.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ok waar is ie nu?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
weet ik niet valt mij eerlijk gezegd de laatste tijd ook op,dus goeie vraag!
Ik weet nog dat daar een foto stond van een hond (niet de mijne), maar weet even zo snel de naam niet meer.
Misschien heeft hij zijn account gesloten ???
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Che met zijn/haar bruine hond ;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
waar is ie?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Da's nou een hele goeie vraag! Een paar dagen geleden kwam Che nog voorbij... Ik zou het echt niet weten, maar jij weet het vast ;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
In alle berichten is zijn profiel verdwenen, dus zal hij toch zijn account gesloten hebben, of misschien verwijderd door de moderator.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Volgens mij zat-ie net nog thuis, denk ook dat we met een strenge moderator te maken hebben.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nu jehet zegt, ik zie hem niet meer terug, terwijl ik volgens mij gisteren nog antwoorden van hem heb gezien....vreemd.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zie antwoord hieronder.