Wat is het langste moment dat je ooit hebt waargenomen tussen 2 vragen?

Als ik lekker aan het rondneuzen ben op goeievraag.nl klik ik af en toe weer op de hoofdpagina, want de vragen stromen natuurlijk binnen. Ik verbaas me er altijd over hoe weinig tijd er soms tussen zit en dan heb je soms momenten dat het weer heel lang duurt tot er een nieuwe vraag komt... Wat is het langste moment dat jij hebt gezien? Ben ik wel benieuwd naar...

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

Ik zat natuurlijk al op de website voordat het officieel werd gelanceerd. Toen waren er een stuk minder vragen dan dat er nu zijn. Ik schat dat het langste wat ik ooit heb waargenomen tussen 2 vragen is ongeveer een dag. Maar dat was dan ook echt helemaal aan het begin.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
nee dat is veel te ver terug ;-)

Andere antwoorden (7)

Toch wel een paar uur, vooral in het beginstadium. Ook nu zijn er soms vreemde momenten waarop er weinig vragen komen. Met Pinksteren vond ik het vraagaanbod verrassend laag.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als ik het me goed herinner zat vanochtend tussen de laatste vraag van gisteren en de eerste van vandaag 7 uur. Geen idee of dat dit het langste in tijd is...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Op een zondagmorgen kan het wel erg stil zijn tussen 2 en 9 uur.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
's Nachts kan het wel eens een paar uur duren heb ik gemerkt.
Ik zie ook helemaal voor me dat veel fanatieke GV-ers
regelmatig (zeg maar heel vaak) op F5 klikken
om te zien of er al een nieuwe vraag is.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Op F5 klikken? Is dat net zoiets als 'alt+F4'?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@star
F5 = scherm verversen. Div. sneltoetsen: http://www.w-vullings.nl/snel.html
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nogmaals @Starbless Met F5 kun je de pagina waar je op dat moment bent (dus bijv. de pagina met de laatste nieuwe vragen) verversen. Handig toch.
Op mijn vraag naar ijsbrekers die je bij e-learning kunt inzetten kwam na een week één reactie. Dus als je een vakinhoudelijke vraag stelt die niet meteen met Google is te beantwoorden dan duurt het een stuk langer.

Maar over het algemeen is het ook een soort wedstrijd om mee te denken en zo snel mogelijk een vraag te beantwoorden. Maar het langste tot nu toe is dus een week en het bewijs staat hieronder.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Maar ik had het dus over de tijd tussen 2 vragen.. niet tussen een vraag en een antwoord. Toch bedankt voor je bijdrage ; )
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, maar ik had de vraag verlengd met een week zonder resultaat. Dus na het antwoord nog bijna een week zonder antwoord.
Langste periode tussen 2 vragen was bij mij 4 uurtjes.. Dat was 's nachts toen ik niet kon slapen, hahaha.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb het nog niet kunnen klokken, maar overdag, vooral 's morgens is het maar magertjes. 'sAvonds komen verreweg de meeste vragen, maar tegen de morgen - als ik weer actief word, ochtendmens, zijn veel daarvan helaas al goed beantwoord of zelfs gesloten. Jammer wel.
Maar er blijft meer over dan je lief is hoor, uiteindelijk. Je zult maar ALLE vragen moeten beantwoorden zeg.....pffff