zeggen dat het wel weer goed komt.
vast goed bedoeld maar op een hysterisch moment van zinken in zelfmedelijden omdat je jezelf gewoon even zielig vind is het een dood doener.
dat je het 1 keer zegt oke. maar constant en niets zinnigs zeggen op het verhaal dat ik je vertel. pfff
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (16)

Als je niet erkend wordt in je zijn, in je persoon...

of geloven dat iets waar is...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als iemand me daadwerkelijk tot leven wil slaan.

Toegevoegd op 10-06-2009 18:40:57
En anonieme min duim drukkers.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
"Waarom? Daarom!"

"Je moet er maar mee leren leven."
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mario de Pario! Want wat is een Pario?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ten onrechte de schuld krijgen!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
een grafgraver.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als iemand in een interresant gesprek een joint opsteekt.

Toegevoegd op 10-06-2009 18:54:49
interessant uiteraard; ik was maar met een oog aan het kijken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb er twee, die aan elkaar verwant zijn.
Ik ben de middelste van een gezin, heb een jonger zusje en een oudere broer, dodelijke combinatie.

Had ik iets met mijn zusje: "Jij bent de oudste en moet dus de wijste zijn".
Wilde ik iets dat mijn broer ook had gemogen: "Ja, maar dat was een jongen".
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Tja, een voorbeeld van bovenstaande is onder andere hun reactie toen ik aankondigde mijn motorrijbewijs te gaan halen. "Zonde, je hebt toch geen motor"
Toen ik ze erop wees dat dat ook voor broer lief gegolden had... Ja, maar dat is een jongen.... zucht
(ja, wel rijbewijs gehaald, maar ze pas ingelicht nadat het papiertje op zak was)
'Tel je zegeningen' als je in een dip zit.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
de heer opereert in mysterieuze wegen....... en dat moet alles dan goed praten zeker
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Op ieder potje past een dekseltje... Wordt altijd gezegd als 'troost' als mensen te lang vrijgezel zijn. Onzin, sommigen vinden nou eenmaal nooit een partner.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
* Maak je niet zo druk!
* Dat heb ik ook gehad.
* Boeie...
* Ja, duhhh
* Moet mij weer overkomen
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Iemand de gek aansteken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Elk persoon die vulgaire taal uitkraamt.
Mensen die de hypocrisie tot kunst verheven hebben.
Mensen die hun generositeit totaal versmachten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ha, die Dora;

"Het is niet anders". Zeg dan gewoon nix....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Iedere keer als je problemen hebt met de bereikbaarheid van een site en je probeert het precieze probleem uit te leggen, te horen krijgen dat ' het wel aan je netwerk zal liggen' . En als je dan met je provider belt ligt het ' vermoedelijk aan de site' . Zo schiet je nooit op natuurlijk.

In de praktijk heeft het tot nu toe één keer inderdaad aan Ziggo gelegen, en iets meer dan tien (niet alles geteld) aan de betreffende site, en dan meestal iets met de hosting / server. Een heel enkele keer zit het er ' tussenin' - ingewikkeld verhaal met servernetwerken en DNS-servers - maar dat is vaak met een nieuwe host / domein en gaat heel snel, binnen een paar dagen, weer over.

In zijn algemeenheid vind ik problemen direct doorschuiven naar een ander of jezelf zonder eerst even in de eigen boekjes te kijken een dooddoener, want als persoon met het probleem sta je er mooi tussenin. Alsof ik de provider ga bellen als mijn stekker eruit ligt.....:roll: