Wat is je slechtste eigenschap ?

Naar aanleiding van de vraag waarvoor je word geprezen en die ik gewoon niet met een fijn gevoel kan beantwoorden, maar mijn (valse?) bescheidenheid laat me hier wel toe redelijk los te barsten.
En dus doe ik het lekker niet, en wil het graag van jullie horen.....

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig
1.6K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nou, hiermee is mijn lijstje denk ik wel tamelijk compleet : ik heb er verder niks meer aan toe te voegen. Ik herken de meeste wel een beetje, misschien zijn het zelfs wel universele trekjes die we allemaal een beetje hebben. En 'we' zou dan best eens kunnen zijn : mensen die actief zijn op dit soort sites. Mijn grootste 'fout', waarvan ik vroeger geleerd heb dat het goed was maar dat in de praktijk ab-so-luut niet blijkt te zijn, of in elk geval maar matig wordt gewaardeerd, is mijn eerlijkheid. Mensen horen niet altijd graag 'de' waarheid blijkbaar, of betrekken een algemene mening van mij op zichzelf en ik hou daar soms, nouja, vaak, te weinig rekening mee. Leugens om bestwil of diplomatiek antwoorden heb ik echt moeten leren. En nog.

Antwoorden (13)

ik denk altijd dat mensen die erzo over denken als jij nooit complimentjes krijgen. je weet toch waar mensen jou in vinden uitblinken. als je dat niet weet blink je er niet in uit en word je idd niet geprezen.

mijn slechtste eigenschap is jaloezie, en ook vrij duidelijk aanwezig zijn. dit weet ik ook omdat mensen mij erop wijzen. heeft niets met valsheid te maken, maar met eerlijkheid.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Da's natuurlijk onzin. Ik krijg 'complimentjes' zat, maar ben er van overtuigd dat iedereen goed is in bepaalde dingen en steek mezelf er geen veer voor in de reet. Ook krijg ik vaak complimentjes voor dingen waarvan ik zeker weet dat veel meer mensen ze kunnen en zelfs beter. Hele lief hoor, maar ik heb mezelf gewoon niet zop op een voetstuk staan, denk ik.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bailey, van mij krijg je een complimente voor je antwoord. +1
uitstellen uitstellen uitstellen...ALLES uitstellen, totdat het te laat is en eigenlijk niet meer kan : vuilnis wegbrengen (maden tot gevolg), tandarts bezoek (89668863 gaatjes tot gevolg) noem maar op ALLES stel ik uit...vreselijk...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
maar met antwoorden ben je toch snel... dus je doet het niet met alles dus...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
je vuilnis hoef je zelf in ieder geval niet meer weg te brengen,het loopt vanzelf wel weg :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@ Deva: ja iets wat ik leuk vind hoef ik niet uit te stellen ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@ redhead: haha LOL...
Ik vul vaak dingen in, automatisch waardoor ik soms een vertekend beeld van een uitspraak heb.

Soms zegt iemand iets en dan kun je het op meerdere manieren opvatten, maar ik denk dan meestal wel te weten wat die persoon bedoelt.

Ik moet gewoon afleren aannames te doen, meten is weten!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik ben zo flexibel als een loden deur.
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Alleen niet zo zwaar?
Rieneke1
14 jaar geleden
hihi, nee gelukkig niet ; p
Ik kan nergens plezier aan beleven en zie alles als een verplichting.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb 2 zeer slechte eigenschappen...

1) Ik deins werkelijk nergens voor terug...
2) Ik ga letterlijk en figuurlijk over lijken...

Weet je zo genoeg, of wil je nog meer weten over deze 2 eigenschappen?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat het me niet echt boeit wie het lijk is Pikkebaas...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
iel! letterlijk???? hier heb ik vraagtekens bij..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
werk je bij een begrafenisondernemer ofzo?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee hoor... Gewoon vroeger verkeerde vrienden gehad. Om het maar even genuanceerd te zeggen...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik wil het niet weten
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wat niet Jet?
Twee slechte eigenschappen ik weet niet welke het slechtste is.
1. Ik heb de neiging tot lui zijn (met als gevolg slordigheid en half werk)
2. Ik kom meestal niet genoeg voor mezelf op. Ik plaats meestal een ander boven mijzelf. (waardoor mensen wel eens over je heen lopen)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik ben redelijk overtuigd van mijn gelijk... En ik kan niet zo makkelijk loslaten op het moment dat XiniX spreekt...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik eet teveel slecht voedsel. (Maar daar ga ik zeer spoedig wat aan doen, want het kan zo niet langer!)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
''Maar daar ga ik zeer spoedig wat aan doen''...hier ga je al fout..dan gaat het je ook niet lukken, dat is net als een alcholist die zegt:''aah nog eentje...om het af te leren..''
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Aan de ene kant heb je daar gelijk in, maar ik heb een ijzersterke wil. Zo ben ik ook van de ene op de andere dag met roken gestopt. Ben er nu echt klaar mee, met te zwaar zijn! Daarom gaat het me zeker lukken!
Ongeduld, koppigheid (van korte duur), theatrale boosheid .
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik ben te ongeduldig. Hier heb ik vooral mezelf mee, maar het kan voor anderen ook vervelend zijn.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik ben te direct in mijn communicatie, en heb (veel) te weinig geduld voor mensen die iets niet begrijpen wat voor mij "logisch" is.

(En die combinatie, die doet het 'm!)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Buitengewoon herkenbaar.
Ikzelf ben te snel en te direct met mijn mening.
Ik floep het eruit en de anderen doen het er maar mee. Meestal kom ik er na een kweartiertje wel even op terug, beter tel ik van tevoren even tot 10 maar soms is dat ook niet genoeg, ben te fel.
Daarnaast ben ik ook niet de flexibelste, waarschijnlijk ook niet in het bijstellen van mijn mening.